تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تمامی فایل ها با تخفیف ویژه در سایت قرار میگیرد. در ضمن برخی محصولات سایت در جمعه با تخفیف 80 درصدی ارائه میشود ...


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

بنظر شما دوستان گرامی چه مطالبی در سایت قرار داده شود ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 116
  • بازدید دیروز : 183
  • بازدید کل : 429579

پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی 43ص


پروژه مالی  شرکت مخابرات خراسان رضوی 43ص

فهرست مطالب

 

عنوان

بخش اول : تاریخچه شرکت مخابرات و چارت سازمانی

طرح جامع مشترکین 3

شرح وظایف 10

بخش دوم : توضیحی بر قسمت بررسی حسابها و فرم های مربوط

فرم های مربوط 12

بخش سوم : شرح عملیات اداره موجودی کالا

شرح عملیات 14

برگشت کالا به انبار 18

خرید 27

چرخه ورود و خروج کالا به انبار 38

حواله انبار 39

 

 

تاریخچه شرکت مخابرات خراسان

اولین مرکز تلفن استان خراسان در شهر مقدس مشهد با نصب 70 شماره تلفن مغناطیسی در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سالهای 1298 لغایت 1357 تعداد مرکز خودکار تلفن شهری 9 مرکز افزایش یافت. طی برنامه پنج سال اول با راه اندازی 29 مرکز ,مجموع مراکز تلفن استان به 95 مرکز رسید.

مطابق با برنامه توسعه پنج سال دوم تاسیس 139 مرکز تلفن جدید پیش بینی شد که طی برنامه پنج سال دوم تعداد مرکز تلفن شهری به 252 مرکز افزایش یافت. شایان ذکر است کلیه عملیات نصب و راه اندازی مراکز اعم از کم ظرفیت و پر ظرفیت توسط پرسنل استان صورت گرفته است.

در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد تلفنهای منصوبه استان خراسان 64747 شماره بوده است و با بر نامه ریزیهای بعمل آمده طی برنامه اول7124 14شماره در سطح استان نصب شده است.

عملکرد نصب سوئیچ از ابتدای برنامه سوم به میزان بیش از 417000 شماره می باشد که با نصب های انجام شده طی سال 1381 منصوبه استان به تعداد کل 1146972شماره افزایش یافته است.

طرح جامع مشترکین

مخابرات به عنوان یکی از شاخص ترین ارکان نظام مدیریت استراتژیک کشور در راستای تحقق و پیاده سازی برنامه های جامع، یکی از پیشگامان پیاده سازی، سرویس دهی و خدمت رسانی به مشتریان محسوب می شود و در این راستا شرکت مخابرات خراسان با بکارگیری فناوری نوین و زیر ساخت قوی و وسیع شبکه ای می تواند بعنوان متولی ساختار ارتباطی کشور گامهای اساسی در جهت نیل به MISSION و VISION شرکت و اهداف بلند مدت خدمت رسانی بردارد به گونه ای که با شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدات، رضایت مشتریان را با عنایت به طرح تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری) در پی داشته باشد و این امر ارتقاء کیفی و کمی تکنولوژی و دانش به روز در سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری را سبب خواهد شد.

یکی از وظایف مهم شرکت مخابرات سرویس دهی به مشترکین در مراکز تلفن شهری به صورت سریع و دقیق است به نحوی که مشتریان می توانند از لحظه ورود (متقاضی) تا پیوستن به خانواده مخابرات (مشترک) کلیه مراحل و عملیات لازم را جهت ثبت نام تا دایری از طریق سیستمها و با مراجعه به یک مرکز یا دفتر در تمام سطح شهر به طور مکانیزه طی نمایند. با توجه به وجود سیستمهای مکانیزه متعدد در زمینه های مشترکین، متقاضیان و واگذاری خطوط که بعضا با FOXPRO نوشته شده بودند و پشتیبانی مناسبی نیز نداشتند اداره خدمات رایانه ای در زمستان 1378 بر آن شد تا پروژه ای را در قالب طرحهای جامع، به نام طرح جامع مشترکین در شرکت مخابرات خراسان شروع نماید و تیمی متشکل از کارشناسان این اداره کار را بر روی آن شروع کردند. در این طرح، مرکز تلفن در قالب هفت زیر سیستم متقاضیان، مشترکین، پاسخگویی آبونمان، MDF، واگذاری خطوط، رئیس مرکز، و سالن دستگاه تعریف شده است که در طرح اول هر یک از زیر سیستمها با هم در داخل مرکز (با وجود یک سرور) در مرکز و سرورها با سرور موجو در اداره خدمات رایانه ای ارتباط داشتند که این کار در محل یک مرکز (در هر ناحیه) مستقر بود نیز ارتباط داشتند که این کار REPLICATION بین قسمتها را توسط هماهنگ سازی می طلبید. در این ارتباط دفاتر ارتباطی و دفاتر مشترکین (جدا از محل مرکز) نیز نقش عمده ای را بازی می کردند. در طرح بعدی با نصب SQL، سرور مراکز جمع آوری و همه زیر سیستمها با یک سرور در محل اداره خدمات رایانه ای مرتبط شدند.

GIS مجموعه فعاليتهاي انجام شده در شركت مخابرات خراسان در زمينه:

خريد ، ويرايش و آماده كردن نقشه هاي پايه شهري با مقياس 1:2000 و استاني با مقياس 1:25000 بصورت GIS Ready خريد نرم افزار جامع طراحي و مديريت اطلاعات مكاني مخابرات به منظور مكانيزه كردن بخش طراحي شبكه كابل كاغذي بر روي نقش هاي پايه شهري بصورت GIS كامل پياده كردن تاسيسات مخابراتي بين شهري نظير ايستگاههاي ماكروويو ، موبايل ، Data و ... بر روي نقشه هاي 25000/1 و اتصال داده هاي توصيفي مورد نياز به آنها انعقاد قرارداد با بخش خصوصي به منظور پياده كردن تاسيسات شبكه كابل موجود در نقشه هاي انعقاد قرارداد با بخش خصوصي به منظور تعيه نرم افزار WebGIS بمنظور استفاده از نقشه هاي GIS براي ساير افراد از طريق اينترنت پروژه BC4C یکی از بزرگترین پروژه های IT مخابراتی در سطح کشور می باشد که اولین بار توسط شرکت مخابرات استان خراسان رضوی در حال انجام می باشد. این پروژه از حدود سه سال قبل با تشکیل تیمی از کارشناسان IT شرکت شروع به کار کرد و پس از بررسی دقیق کارشناسی و مشاهده نمونه های مختلف و مطرح خارجی و مسائل فنی مرتبط، هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد که با اتمام این پروژه مشترکین محترم قادر به استفاده از سرویس های متنوع و مفید آن خواهند بود.

BC4C از سه قسمت اصلی Billing Center یا مرکز محاسبات Customer یا خدمات مشترکین و Contact Center یا مرکز تماس می باشد که وظیفه ارائه سرویسهای مختلف از کانالهای مختلف دسترسی از جمله تلفن، وب، SMS، فاکس و دیگر وسایل ارتباطی را عهده دار خواهد بود کهدر ذیل به تشریح مختصر خدمات ارائه شده توسط هر کدام خواهیم پرداخت.

BillingCenter :

اهم سرویسهای ارائه شده عبارت بودند از : ارائه ریز مکالمات، پرداختهای الکترونیکی، تسهیل در شکل پرداخت های مالی مشترکین به شرکت.

CustomerCare :

اهم سرویسهای این بخش عبارتند از:

- مکانیزاسیون و تسهیل کلیه خدمات مرتبط با مشترکین از جمله واگذاری و پشتیبانی سرویسها و رسیدگی به شکایات

- ارتباط Online با کلیه مسئولین خدمات مشترکین

- امکان ارتباط مستقیم با Contact Center جهت پی گیری شکایات، رفع خرابیها و ...

- افزایش دقت و نظارت و سرعت بر خدمات ارائه شده به مشترکین

ContactCenter :

مرکز تماس مکانی است که مشترکین با گرفتن یک شماره به آن متصل شده و انواع سرویسها را دریافت می نمایند از جمله:

118 اطلاعات مربوط به تافن مشترکین

126 : تماس تلفن راه دور بین الملل

135: ارتباطات مردمی رسیدگی به صورتحساب و اعلام بدهی

ارتباط با امور مشترکین و متقاضیان

ارتباط با مسئولین شرکت

ارتباط با اپراتورهای دیگر شهرها

اعلام ساعات و اوقات شرعی

مشورت در مورد سرویسها

پخش آگهی های تبلیغاتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


قیمت بررسی حسابها

شرح وظایف :

1- نگهدای و ثبت دفاتر قانونی (دفتر کل و دفتر روزنامه) در پایان هر ماه و پس از قطعی شدن سندها

2- نگهداری و ثبت حسابهای موقت و پیگیری تسویه حساب آن در پایان سال مالی

3- نگهداری حساب کارکنان و اعلام بدهی در موقع بازنشستگی و بازخریدی و مرخصی بدون حقوق و ...

4- بررسی صورت وضعیت پیمانکاران و اعلام بدهی پیش پرداخت پیمانکاران شرکت مخابرات قبل از پرداخت صورت وضعیت شرکت فوق

5- اعلام مطالبات مربوط به شرکتها و منظورنمودن و مشخص کردن مطالبات به تفکیک قراردادهای شرکت و تأیید مانده طلب ایشان

6- بررسی حسابها و فاکتورهای شرکتهای پیمانکار و ثبت کلیه منابع شرکت و مطابقت آنها با سیستم حسابداری مخابرات و بررسی مغایرت موجود وتهیه صورت مغایرت و پیگیری جهت رفع آن.

7- نظارت و بررسی ثبت های انجام شده در سیستم مالی و شناسایی اشتباهات صورت گرفته صدور سند اصلاحی.


مبلغ واقعی 16,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 361

مطالب تصادفی

  • پروژه مرگبار
  • دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش (به همراه پاسخ نامه کامل
  • مزایا و معایب استفاده از روش قالب لغزنده عمودی
  • مروری بر ریشه‌های مسئله‌ی فلسطین 30 ص
  • سمينار كارشناسي ارشد (عمران) 197 ص

خراسان جنوبی شهرستان قاینات

تمامی محصولات ما با قیمت بسیار مناسب در سایت قرار میگیرد.