تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تمامی فایل ها با تخفیف ویژه در سایت قرار میگیرد. در ضمن برخی محصولات سایت در جمعه با تخفیف 80 درصدی ارائه میشود ...


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

بنظر شما دوستان گرامی چه مطالبی در سایت قرار داده شود ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 71
  • بازدید کل : 423046

بررسي رابطه بين افسردگي با بيكاري در بين دانشجويان دانشگاه زاد ايذه در سال هاي 89-90


بررسي رابطه بين افسردگي با بيكاري در بين دانشجويان دانشگاه زاد ايذه در سال هاي 89-90

 

فصل اول

كليات

بيان مساله

اهميت و ضرورت تحقيق

هدف كلي

اهداف ويژه

فرضيه

متغيرها ( نظري، عملياتي)

تعريف واژه ها و اصطلاعات


چكيده :

هدف پژوهش بررسی وجود چگونگی رابطه بین با بیکاری با افسردگي در بين دانشجويان دانشگاه آزادايذه در سال 90-89 شهرستان ايذه مي باشد. بررسی و یافتن ارتباط و ماهیت آن از این جهت با اهمیت است که به سیاستگذران در جهت اتخاذ سیاستهای اقتصادی راهکارهای مفید را ارائه می دهد . روش پژوهش در این تحقیق ابتدا با استفاده از اطلاعات مرسوم به شیوه کتابخانه ای مروری بر ادبیات مربوط به بیکاری و متغیرهای مؤثر در بازار کار داشته و سپس جهت استنباط و آزمون فرضیه ها و پاسخ به سؤالات به برآورد و تجزیه و تحلیل مدل پرداخته شده است . تکنیک های مورد استفاده در تجزیه و تحلیل داده عبارتند از : از انگل - گرنجر ، الگوی خود توضیح با وقفه های گسترده و ا لگوی تصحیح خطای برداری یوهانسون - جوسیلیوس نتایج حاصل از برآوردهای اقتصاد سنجی در مجموعه صحت فرضیه های زیر در بلند مدت رابطه تبادل بین بیکاری و تورم وجود ندارد و رابطه معکوس بهره وری نیروی کار را اثبات می کند .

 

بيان مسئله :

عوامل متعدد و بي شماري هستند كه باعث استرس مي شوند يا استرس موجود را تشديد مي كنند كه ي يكي از اين عوامل تغيير وضعيت جسماني مي باشد كه اغلب به هنگام بيماري هاي مزمن كه با درد و عذاب بسيار زيادي همراه است . استرس مداوم و دائمي مي شود وابستگي هاي جسماني كه بر اثر عوامل همچون نابينايي ، ناشنوايي ، از دست دادن اعضاي بدن و مشكلات حركتي به وجود مي آِيند . تا سبب افزايش اضطراب ، عصبانيت و تنش مي شود . ( كهانا 1382، ص37)

با توجه به اين كه موضوع استرس موضوع تازه اي است اما در دنياي امروزه كه در آن ساكن شده ايم معمولاً استرس به حوادث فيزيكي و واقعي بر مي گردد واقعيت اين است كه استرس در افراد گوناگون با شكل هاي متفاوتي بروز مي كنند و مي تواند منشا مشكلات متعدد و جدي در سلامت ما باشد .

در ارتباط با استرس تحقيقاتي در شهرستان ها توسط احمدي (1380) بلوغ استرس و فشار است . استرس هر نوع محرك يا تغيير در محيط داخلي و خارجي است كه ممكن است باعث اختلال در تعادل بدن گردد و در شرايط خاص بيماري زا باشد استرس دوران بلوغ باعث هيجان ها ، مشكلات عاطفي و گاهي رواني مي شود مي توان گفت كه اشكالات عاطفي نوعي واكنش نسبت به تغيير است و انقلابات طبيعي دوران بلوغ است .

واكنش فرد در برابر استرس ها به آسيب پذيري هاي او ، نقاط قوت شخصيت و تجاربي كه در طول زندگي داشته است بستگي دارد . گاه استرس شدت كمي دارد ولي تعادل رواني شخص را بر هم مي ريزد . حال آن كه همان استرس در فرد ديگر تاثير خاصي نمي گذارد . براي مثال ،فرض كنيم در منطقه اي يك بلاي طبيعي افتاده است بعضي از افراد در مقابل آن مقاومت نشان مي دهند . و گروهي ديگر به بيماري رواني مبتلا مي شوند .

عوامل استرس زا انواع مختلفي دارند . گروهي از آنها فيزيكي هستند . مثل يك بيماري كوتاه مدت بعضي ديگر جنبه رواني دارند ، مانند فقدان فرد مورد علاقه به علت جدايي يا مرگ .

عوامل اجتماعي هم مطرح هستند . مثل مشكلات اقتصادي يا فقر ، هر گاه استرس از لحاظ شدت و مدت خارج از تحمل فرد باشد ، زندگي روزمره او مختل مي شود و تغييرات غير طبيعي در رفتارهاي او به وجود مي آيد .

در شهرستان ها انجام شده است كه هر كدام داراي روايي و اعتبار لازم هستند اما در محدوده جغرافيايي شهرستان ايذه تاكنون تحقيقي در اين زمينه صورت نگرفته است لذا در اين تحقيق تلاش شده است كه به اين سوال پاسخ داده شود كه ميزان استرس دانش آموزان دخترانه سوم راهنمايي مدرسه راهنمايي حضرت معصومه به چه ميزان است .

 

اهميت و ضرورت موضوع تحقيق

افسردگي به متوله بخش از زندگي هر انسان ،در همه جوامع به عنوان يك مناسب وسازگار تلقي مي گردد استرس جزلاينفك زندگي وعموماً درنتيجه رويدادهاي روزمره به وجود مي آيد ومارابا مشكلات وخطرات زيادي مواجه سازد البته استرس هميشه پديده اي منفي نيست ، زيرا ايجاد تحرك وتلاش درمحيط كار وزندگي ورسيدن به هدفهاي مورد نظر ،وجود مقداري استرس ضروري است استرس زياد است كه موجب بيماري جسمي ورواني مي شود. گاهي استرس به طور ناگهاني وزماني به صورت تدريجي ظاهر مي شود وگاهي فراگيراست وزماني بالعكس درخلال چند ساعت پايان مي پذيرد وگاهي موقعيت ها وشرايط ناخواسته وناشناخته بوجودمي آيد ومارا تحت فشار قرارمي دهد وتصور مي كنيم همه چيز درحال خراب شدن وبدتر شدن است آن وقت است كه استرس به سراغمان مي آيدنه تنها ما بلكه همگان به آن دچارمي شوند ودرسرنوشت آدمي داراي نقش است درجوامع شهري به ويژه كلان شهرهاكه محصولات تكنولوژي صنعتي پيشرفته ،آن راانباشته اند عوامل بوجودآورنده استرس از هرسوفراوان به چشم مي خورد تاآنجه كه بايد گفت افتادن به دام آن تقريباً اجتناب ناپذير است استرس روحيه زندگي به متوله بخشي از زندگي واز مولفه هاي ساختار شخصيت آنها را تشكيل مي دهد گاهي اين استرس از آنچنان شدتي برخوردارهستند كه زندگي روزمره وتحصيلي آنان رادشوارمي سازد

اهداف تحقيق

هدف كلي :

رابطه ميان افسردگي با بيكاري در بين دانشجويان دانشگاه آزاد ايذه در سال 90-89 مي باشد

فرضيه


مبلغ واقعی 16,100 تومان    48% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,372 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 746

مطالب تصادفی

  • پروژه مرگبار
  • دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش (به همراه پاسخ نامه کامل
  • مزایا و معایب استفاده از روش قالب لغزنده عمودی
  • مروری بر ریشه‌های مسئله‌ی فلسطین 30 ص
  • سمينار كارشناسي ارشد (عمران) 197 ص

خراسان جنوبی شهرستان قاینات

تمامی محصولات ما با قیمت بسیار مناسب در سایت قرار میگیرد.