تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تمامی فایل ها با تخفیف ویژه در سایت قرار میگیرد. در ضمن برخی محصولات سایت در جمعه با تخفیف 80 درصدی ارائه میشود ...


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

بنظر شما دوستان گرامی چه مطالبی در سایت قرار داده شود ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 196
  • بازدید دیروز : 129
  • بازدید کل : 423928

پروژه مالي توليد ترانس در ايران


پروژه مالي توليد ترانس در ايران

تاریخچه شرکت توليد ترانس در ايران

شرکت ایران ترانسفو جهت تولید ترانسفورماتورهای موردنیاز شبکه های توزیع برق کشور در سال 1345 تحت شماره 10822 در اداره ثبت شرکتهایتهران به ثبت رسید و در اسفند ماه سال 1347 به بهره برداری رسید . شماره پروانهبهره برداری شرکت 5994 مورخ 11/2/1348 می باشد

-کارخانه های زنجان واقع درزنجان کیلومتر 5 جاده زنجان – تهران

-کارخانه ری واقع در شهر ری ابتدای جاده قمکه از تاریخ 31/6/1382 تحت عنوان شرکت ترانسفورماتور صنعت ری و سپس با نام شرکتایران ترانسفو ری با شخصیت حقوقی جدید به ثبت رسیده است .

كيفيت :

ايران ترانسفو از سال ۱۳۷۷ مفتخر به دريافتگواهينامه ISO 9001 بوده و همچنين داراي تاييديه از شركت هاي ترانسفورماتورسازيمعروف و معتبر SIEMENS آلمان و Elin اتريش جهت ساخت ترانسفورماتورهاي قدرت تا سطحولتاژ 400KV و قدرت 315MVA مي باشد.

محصولات و خدمات :

ترانسفورماتورهاي روغني توزيع، فوق توزيع و قدرت از 25kVA تا 500MVA تا ولتاژ420kV

ترانسفورماتورهاي خشك رزيني تا قدرت 3150kVA وولتاژ 36kV راكتورهاي موازي (شنت) تا 420KV, 50MVARانواع مختلفترانسفورماتور براي كاربردهاي خاص از قبيل: ترانسفورماتورهاي زمين،ترانسفورماتورهاي يكسو ساز، ترانسفورماتورهاي كوره، ترانسفورماتورهاي تكفاز،ترانسفورماتورهاي دو ولتاژه، اتو ترانسفورماتورها، ترانسفورماتورهاي مخصوص پست هايموبايل و ...هادي هاي ترانسپوز شده جهت ترانسفورماتور (CTC)

رادياتورترانسفورماتورها

مقره هاي سراميكي تا 36KV

قطعات عايقي ترانسفورماتورهايتوزيع و قدرت

پست هاي توزيع موبايل، كامپكت و پكيج

كليد تنظيم ولتاژ در حالتبي باري براي ترانسفورماتورهاي توزيع

رطوبت گير ترانسفورماتورهايروغني

ترمومتر روغن

روغن نما همچنين گروه ايران ترانسفو آماده ارائه خدماتمشاوره، مهندسي، طراحي و ساخت در زمينه هاي ذيل مي باشد:

پست هاي مرسوم تا 420kV

پست هاي مدولار تا 420kV

پست هاي GIS تا 420kV

پست هاي موبايل تا 245kV

پروژه هايصنعتي

خطوط انتقال تا 420KV

نصب، بلند كردن، تعمير و نگهداري انواعترانسفورماتورها

تاريخچه طرح

شرکت توان گستر برق شيراز با هدف تعمير ترانس قدرت و تعمير ترانس توزيع از سال 1377 فعاليت خود را آغاز کرده است و هم اکنون با برخورداري از کادري مجرب و متخصصين و کارشناسان برق و مکانيک مشغول توليد ترانس توزيع مي باشد.

اين شرکت با برخورداري از آزمايشگا­­­ه ترانسفورماتور، روغن ، مواد و دارا بودن خط توليد ترانس توزيع با تجهيزات مدرن توانايي توليد انواع ترانسفورماتورهاي توزيع از نوع روغني و خشک را دارد.هدف ما ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات با کيفيت بهتر مطابق با فن آوري روز دنيا مي­باشد.

 

 

 

ارائه راهكار ها و پيشنهاد جهت سود بيشتر

در هر فرآيند توليد و يا خدماتي به نحوي مصرف كننده كالا با خدمات در ارتباط مي باشد كه از مهمترين عومل تعيين كننده حجم تقاضا براي محصول،كيفيت آنها است.در مورد محصول مورد نظر اين طرح كيفيت نهايي آن بستگي به عومل زير دارد: كيفيت طراحي محصول

1- كيفيت مواد اوليه و قطعات مصرف شده

2- كيفيت پروسه توليد

كه در زير به شرح مختصر هر يك از عوامل فوق و نحوه برخورد با انها در اين طرح مي پردازيم:

1- كيفيت طراحي محصول:مدلهاي محصولات منتخب اين طرح پس از مقايسه انواع مدلها از نظر كيفيت كاركرد محصول،تعداد قطعات مصرف شده،بازده و راندمان محصول،عمر قطعات و مدارهاي انتخاب شده،در دسترس بودن مواد و قطعات و… . كه نهايتا بتواند پاسخگوي نيازهاي كيفي مصرف كننده و در عين مطلوب بودن و اقتصادي بودن محصول باشند.

2- كيفيت مواد و قطعات خريداري شده:

كليه مواد اوليه و قطعات خريداري شده از بيرون كارخانه در هنگام ورود به كارخانه قبل از آنكه تحويل انبار شود بايد توسط مسولين مربوطه با استانداردهاي از پيش تعيين شده مقايسه و در صورت مطابقت تحويل انبار شوند كه اين مهم مي تواند توسط قسمت كنترل كيفي كارخانه يا مسولين كارخانه صورت پذيرد.

3-كنترل كيفيت مواد نيم ساخته:كنترل كيفيت مواد نيم ساخته شامل كنترل هاي زير مي شود:

1- كنترل كليشه ورقهاي سيليسدار پرس شده از نظر مطابقت با اندازه هاي لازم توسط كوليس و نداشتن زدگي و بريدگي و خم شدگي و .. . . از طريق رويت چشمي

2- كنترل كيفيت كليه سيم پيچهاي آماده شده از نظر دارا بودن مقاومت الكتريكي لازم

3- كنترل كيفيت قطعات بدنه كنترل كيفيت و تست لازم مدار الكتريكي در ادامه بحث آزمايش هاي مورد لزوم به تشريح بيان گرديده است.

استاندارد جهاني محصول :

جهت ترانسفورماتور هاي كوچك استانداردهاي VDE0550 قسمتهاي 1 و 3 تا 6 و VDE0551 در نظر گرفته شده است .جهت قطعات اساسي تشكيل دهنده آن نيز استانداردهاي ذيل مشخص شده است:

ورق هسته…………………..…………………………………….DIN 46400

مواد فرو مغناطيسي……………..……………….…………………. DIN 4130

انواع فوم هسته……………………………………………………. DIN 41302

قرقره بوبين…………………………………………. DIN41303-41304-41305

جنس سيم…….…………………………………………………. DIN 46435.

شماره تعرفه گمركي :

ترانسهاي تقويت تا 2 كيلو وات داراي تعرفه گمركي 01/85 ح 3 اول و ترانس هاي تقويت با بيش از 2 كيلووات داراي تعرفه گمركي 01/85 ح 3 دوم مي باشند.

چگونگي به كار گيري محصول:

كالاي فوق كالاي مستقلي مي باشد و نقش واسطه اي در صنايع ديگر را ندارد و از آن مي توان به عنوان دستگاه مكمل خانگي نام برد،همچنين در واحد هاي تجاري و خدماتي صنعتي نيز كه از وسايل برقي استفاده مي كنند مورد استفاده دارد.

كالاي قابل جانشيني:

كالاي فوق در حال حاضر كالاي قابل جانشيني ندارد.

 

 

بازار فروش:

در حال حاضر ترانس تقويت 2 كيلو وات و 4 كيلو وات با دو مرحله تقويت بطور عمده فروشي به ترتيب4000000ريال و7500000 و11550000 ريال به فروش مي رسد.ترانس تقويت مورد نظر داراي سه مرحله تقويت مي باشد كه به طور عمده فروشي به ترتيب 4850000 ريال و9150000 و12800000 ريال به فروش مي رسد.

بررسي و بر آوردهاي فني :

توليد محصولات مرغوب و قابل رقابت با كالاي مشابه مستلزم برخورداري واحد توليدي از تكنولوژي و سيستمهاي توليد پيشرفته و متناسب به محدوده عمل و ظرفيت واحد به منظور تامين اهداف اقتصادي آن مي باشد.

از اين رو در اين فصل روشهاي مختلف توليد معرفي و روش توليد متناسب با ظرفيت مورد نظر انتخاب گرديده است و سپس مسير توليد مشحص شده و با توجه به مسير توليد مسير عمليات مونتاژ مشخص گرديده است.

نكات علمي و اصول فرآيند توليدي:


مبلغ واقعی 16,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 301

مطالب تصادفی

  • پروژه مرگبار
  • دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش (به همراه پاسخ نامه کامل
  • مزایا و معایب استفاده از روش قالب لغزنده عمودی
  • مروری بر ریشه‌های مسئله‌ی فلسطین 30 ص
  • سمينار كارشناسي ارشد (عمران) 197 ص

خراسان جنوبی شهرستان قاینات

تمامی محصولات ما با قیمت بسیار مناسب در سایت قرار میگیرد.